Alot to do

Hej på er ni underbara!

Jag är verkligen ledsen över hur ur-usel min uppdatering varit de senaste dagarna, men jag har fullt upp med hela mitt liv just nu känns det som ;) Haha! Nej, men seriöst, det är faktiskt lite åt det hållet. Jag har den här jäkla examinationen att skriva färdigt (knappt börjat) till på måndag, har varit iväg till IKEA och inhandlat skrivbord, ska iväg på lördag för att gå på "kalas", nästa vecka är det kalas för min mammas man som fyller 50 år, arbetar åt AIK Hockey och ska emellan allt detta hinna sova, äta och tänka. Men det blir inte mycket av något av det för tillfället kan jag säga, det blir ca 3-4 timmars sömn/natt, knappt någon mat (lever just nu på vatten, tuggummi, snus och kärlek) och tankeverksamheten går på sparlåga, så endast skolan har utrymme där just nu. Hemskt ledsen, men det är en övergångsperiod, om ett tag, eller snarare efter denna examinations inlämning, så är jag människa igen och kommer hädanefter att schemalägga mitt liv för att ens ha tid att ringa och säga hej till nära och kära.


Men här är jag, jag lever, sitter med bok och anteckningsblock och försöker fokusera på uppgiften som ska lämnas in på måndag. Det kan ju inte bli värre än att man får göra en komplettering, men det känns inte särskilt roligt att starta studierna med att göra ne om-examination. Nix pix, that's not hoe I want It to be.

Men hur mår ni där ute? Jag hoppas det är bra. :)

Lite pepping från er skulle inte sitta helt fel just nu. ;)


Nu ska jag fortsätta detta enorma jätteroliga arbete.












Små ord av kärlek(a)

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ett litet ord av kärlek:

Trackback
RSS 2.0