Datorkrångel

Eller njae, snarare problem med nätet...

Men HEJ PÅ ER!!! :)

Har ni haft en bra helg och måndag?

Om jag har haft det? Nae, kan jag väl inte direkt påstå... Helgen har ägnats åt att kurera min röst, hals, mina öron, febern och min skol-ångest. Men men... Ja, juste, och idag.. Ne, har suttit i skolan och hört på en diskussion. Ja, HÖRT!! Jag har suttit där, hört vad de sagt men inte lyssnat. Alltså har jag hört en diskussion. Eller snarare ett seminarium. Det är så här, att innan jag tar mig iväg till skolan så känner jag mig väl påläst, men när jag väl sitter där och hör alla andra så känner jag mig jätteförvirrad och snurrig i huvudet, fattar inte alls vad de pratar om, det är som om att de pratar ett helt annat språk. Och när jag kom hem, efter att ha varit och handlat mat (vilket alltid är lika kul, INTE) så satte jag mig ner i sängen och började läsa om allt som jag ska skriva om i uppsatsen. Nu, 5 timmar senare, känner jag mig faktiskt inte ett dugg mycket klokare än jag gjorde igår. På riktigt. Börjar tappa gnistan inför det här. Ska jag verkligen orka detta i 3,5 år?! Well, bara att göra det bästa av situationen, kämpa på så gott man kan och se hur det går.

Nej då, jag är inte så där egentligen. Men just idag är jag så sjukt trött i huvudet och då blir allt bara en massa motgångar. Men det går över tills imorgon. Jag kommer att klara uppsatsen galant, satsar på ett A men kommer få ett D, men det är godkänt så mer än så begär jag inte. Så länge jag är godkänd och slipper om-examination så är jag jäkligt nöjd faktiskt. För det är verkligen skit tufft att plugga så här. Men relativt kul ändå, jag menar, man har ju faktiskt kul ihop med de kamrater man skaffat. Men det blir annorlunda nästa termin, då ska man hamna i en ny klass. Men men, det är då det.


Förresten, jag är med i en tävling om veckans blogg hos systrarna Bea & Veronica. Jag hoppas jag går vidare :)


Nu ska jag fortsätta titta på "Roast på Berns" och sedan tipsa om lite självförtroende och berätta en story från när jag var yngre.



Dags för utgång i Grekland i somras!











Små ord av kärlek(a)

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ett litet ord av kärlek:

Trackback
RSS 2.0