Det här är en rubrik

Halloj på er!


Nu är jag finally at home och det är så skönt att sitta här i fåtöljen, titta på "unga mödrar" och bara ta det lite lugnt.
Nu ska jag snart börja skriva lite mer på min uppsats, njuta av lugnet här hemma och gå och lägga mig tidigt ikväll - jag ska nämligen vara i skolan 09.00 imorgon bitti för att arbeta med grej tillsammans med den grupp jag tillhör.


Så, hur mår ni idag?

Just det, nu kom jag på en annan sak! Jag ska jobba imorgon :) Eller ja, jobba och jobba, det är helt ideellt, men det ska bli kul! Jag är nämligen anställd av AIK Hockey för att vara publikvärd på deras hemma-matcher. Så, publikvärd=Se matchen gratis :D Så det ska bli en himla rolig upplevelse. Jag har ju tidigare varit en av de i publiken, så nu får jag se den andra sidan av att stå på läktaren.


Men nu ska jag fortsätta titta på teve, göra något att äta och sedan plugga. Skriver om en liten stund igen.













Små ord av kärlek(a)

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ett litet ord av kärlek:

Trackback
RSS 2.0