.




Denna vecka har endast innehållit sjukdomar så det är det som jag kommer att beskriva här tyvärr, men nästa vecka blir det säkert lite roligare då jag förväntar mig att jag är frisk igen.

Humör:

Som en riktig berg- och dalbana. Har kunnat vara relativt glad och när något går fel så har jag kunnat skrika ut i ilska eller helt bryta ihop i gråt. Så inte så stabilt som det brukar/bör vara.

Känsla:

Uppgivenhet! Är helt uppgiven vad det gäller mitt allmäntillstånd och över den otroligt stora uppgiften i skolan som ska lämnas in om en vecka.

Tanke:

SKIIIIIT!!!!!! Haha! Nej, jag vet faktiskt inte riktigt. Den enda tanke som verkligen gnagt i mitt huvud är huruvida jag ska klara uppsatsen eller ej.

Höjdpunkt:

Att jag inte hade den s.k svin-influensan och att jag äntligen blivit av med feber, halsont och öronvärk och att rösten faktiskt är tillbaka igen :)

Motgång:

Helt klart att jag varit så sjuk denna vecka att jag inte kunnat ägna minsta minut åt skolan och att jag legat och skrikit och verkligen hallucinerat på nätterna. Min älskade måste trott att jag är schizofren Haha! Men jag hade faktiskt över 40 graders feber och det är inte många gånger jag mått så här dåligt.


Och bara därför kom jag på en sak.
Första gången jag kommer ihåg att jag mådde så här dåligt så var jag runt 6 år gammal. Det var strax innan jul kommer jag ihåg, för vi skulle åka upp till min mormor i Stockholm någon dag senare. (Vi bodde i Söderköping fram till dess att jag var 8 år) Jag gick upp ur sängen och skulle gå på toaletten. Jag kommer inte ihåg om det var dag eller natt, men jag kommer ihåg att jag hade så hög feber att jag bara grät och skrek från toaletten. Jag hallucinerade så mycket att jag trodde att toaletten var nere i golvet och att handfatet var alldeles för högt upp. Jag vet också att jag fick för mig att handtaget satt för högt upp så jag inte kunde öppna dörren. Så var det ju givetvis inte, men jag mådde så fruktansvärt dåligt.


Well well, med detta inlägg så säger jag nog God natt, tror inte det blir några fler inlägg ikväll. Så sov gott sötisar så hoppas jag vi ses imorgon igen!?

Glöm inte att ni kan följa min blogg med BlogLovin' ;) Ni hittar knappen lite längre ner till höger!














Små ord av kärlek(a)

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ett litet ord av kärlek:

Trackback
RSS 2.0