Finally done!

Hej mina kära, underbara, fina vänner!

Jodå, jag lever fortfarande, men det är knappt. Har suttit uppe hela natten, på riktigt. Jag satt uppe, med 1 timmes powernap, fram till 11.20 imorse... Det var inte så roligt kan jag säga. Men de sista timmarna blev jag så övertrött så när jag kom hem efter att ha varit i skolan och lämnat in uppgiften så kunde jag inte sova. Men runt 17.00 någon gång så somnade jag oh vaknade upp för en stund sedan. Tur jag fortfarande är trött så jag kan lägga mig om en stund igen, för jag börjar tyvärr 09.00 imorgon :/

Well, äntligen är denna uppgift klar iaf, och även om jag arbetar bäst under press så har jag lärt mig något utav detta till nästa gång; Börja inte tre dagar innan inlämning! Jag tror man skulle vara pressad även när man börjar tre veckor innan också. Så det är en ny lärdom.

Tror dock det blir en komplettering på denna uppgift, de sista två frågorna blev hastigt och lustigt endast besvarade, ingen tendens till att vrida och vända eller analysera. Men det gör mig inget, viktigast är att frågorna är besvarade och att den är inlämnad i tid.


Så nu kommer bloggen få nytt liv igen :)

Men inte förrän imorgon, för nu ska jag se klart 'Roast på Berns', göra klart en sak till en muntlig examination som är imorgon och sedan sova.













Små ord av kärlek(a)

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ett litet ord av kärlek:

Trackback
RSS 2.0