Fredagen den 18:e September

God kväll på er!

Många av er är förmodligen på fest, på någon nattklubb eller sitter hemma och myser med pojk-/flickvän eller bara har det skönt för er själva.

Jag och kärlek är hos hans bror med sambo och har ätit gott, kollat Idol och dricker gott.


Älskling med bror dricker öl, lyssnar på musik och spelar spel.


Jag sitter i köket och pluggar.


Haha! Så ni kan ju gissa vilken rolig fredags kväll/natt jag har. Men jag får skylla mig själv, när det inte har gått bra att plugga i veckan så får jag nu plugga i helgen...

Men vet ni vad, det gör mig faktiskt inte särskilt mycket. Jag hade fått plugga om jag hade varit hemma också. Vi är här inatt för att det är närmre härifrån hem till svärmor imorgon när vi ska på kalas och fira min svägerska som har fyllt 12 här i veckan. Det är dessutom skönt att komma hemifrån och plugga någon annanstans.

Så nu ska jag återgå till böcker/pärmar och anteckningsblock :/

Hörs kanske lite senare, bloggen börjar nu att leva igen efter att ha legat i koma ett par dagar. Slutet börjar närma sig på examinationen nämligen. :)








Små ord av kärlek(a)
Postat av: b & v

VI HAR BYTT BLOGGADRESS TILL http://APIECEOFSISTERS.SE

Så vi har inte kvar våran gamla adress längre, utan nu är det denna som gäller! :D

2009-09-19 @ 01:00:36
URL: http://apieceofsisters.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ett litet ord av kärlek:

Trackback
RSS 2.0