Jag lägger ned

... Ja, om ingen har något att inverka?

Nej, trodde väl det.

Men alltså, så här är det. Jag tänkte lägga ned bloggandet för en liten, liten stund framöver. Jag känner en enorm press på mig att behöva blogga, och så vill jag inte ha det. Nej, jag vill kunna ha viljan att blogga.

Jag stänger inte ned bloggen, jag låter den endast ligga vilande. Kanske jag ångrar mig redan imorgon? Kanske om en vecka? Kanske en månad?
Jag vet inte ännu, jag vet bara att jag måste vilja blogga för att kunna det. Och givetvis ha något att blogga om, jag vill inte bara skriva inlägg om hur min dag varit, att jag varit i skolan eller kanske pluggart. Jag ska hitta en nisch för min blogg och sedan återkommer jag.

Ha det underbart så länge, du ensamme läsare som kliver in just nu, så hörs vi när jag kommit på något intressant att skriva om.









Små ord av kärlek(a)

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ett litet ord av kärlek:

Trackback
RSS 2.0