Stockholms godaste kycklingsallad

Guten tag meinen Lieblings!

Ja, tyskan är väl lite ringrostig efter att inte ha pluggat det sedan i 9:an, alltså 4,5 år sedan ;)

Igår när jag pluggade så tyckte en av katterna att jag behövde en paus och kela med honom istället ;)







Nu sitter jag och smaskar på Stockholms godaste kycklingsallad :) Den är noga serverad av de trevliga herrarna på Timone i Sköndal strax utanför Stockholm.







Snart beger vi oss ännu lite mer söder över och ska gå på kalas. Så nu ska jag äta upp, speed-plugga och sedan göra mig iordning. Som tur är har jag redan duschat, fixat håret och lagt på en bas i ansiktet. Jag hoppas jag hinner skriva något mer innan vi drar, annars skriver jag en liten rad senare ikväll.

Ha en fortsatt trevlig helg!






Små ord av kärlek(a)

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ett litet ord av kärlek:

Trackback
RSS 2.0