Vad gör man

... Om man inte hittar svaret på en fråga?



Man plockar fram vinet ;) Haha!


Ja, nu är jag jäkligt irriterad!!! Jag sitter och skriver om historien bakom Barnträdgården (gammal föregångare till förskolan = Dagis) och har en fråga kvar att besvara; Varför organiserades denna verksamhet?

Jaaa, bra fråga, dessvärre finner jag inget bra svar... Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta, men en sak är säker och det är att vinet nu tagits fram för min del och moving on till nästa verksamhet: Folkbarnträdgård... Men detta är ju för f*n samma sak som Barnträdgård, förutom att det är två svenska kvinnor som ligger bakom idén.


HERREGUD!!!! Är det nu man ska hänga sig i närmsta träd? Nej, jag siktar på en komplettering på denna uppgift, för jag hittar verkligen inte svar, varken i bok, pärm eller på internet, så då kan jag inte göra annat än att gå vidare och hoppas på att jag hittar svaret senare.


Well, nog om detta, dags att fortsätta.








Små ord av kärlek(a)

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ett litet ord av kärlek:

Trackback
RSS 2.0